نوشته شده توسط نویسنده وبلاگ سرکارخانم فریبا حقیقی
عنوان این خبر، من را کنجکاو کرد. آیا تبلیغات را زیر بغل می گذارند و معرفی می کنند؟ یا… خبر را با سرعت برای رسیدن به جوابم، خواندم. بله، واقعا بغل و زیر بغلی بود اما توسط زنان ژاپنی ابداع شده بود. زنان ژاپنی بعد از اجارهء ران های خود برای برچسب های تبلیغاتی، این بار زیر بغل هایشان را ساعتی ۹۰دلار اجاره می دادند تا برچسب های تبلیغاتی را تحمل کرده و به نوعی نمایشگر سیار تبدیل شوند. آنها با سوار شدن به اتوبوس و مترو و هم زمان گرفتن میله و دستگیره ها به نمایش و معرفی کالای زیر بغلی خود می پرداختند. مضحک اما واقعی! کالای مصرفی را از زیر بغل و ران زنانشان معرفی می کنند و سودهای هنگفتی عایدشان می شود و چه نمایشگرهای ارزان و در دسترسی بهتر از زنان؟ فکرکردم اگر این روش برچسب در ایران متداول شد، زنان و دختران ایرانی کدام قسمت از بدن هایشان را اجاره می دهند! اولین چیزی که در اتوبوس مشاهده کردم، لب هایی قرمز و پهن شده و بعد ابروانی سیاه و پهن شده بود. بله، اگر بتوان از این دو مورد که بسیار در معرض دید هستند، استفادهء تبلیغاتی کرد؛ بار هزینه ای زیادی از دوش رسانه های سمعی و بصری برداشته می شود و کاربردهای این دو عضوِ پررنگ شده هم بیش تر می شود. پ ن.ا لبته شاید طنز به نظر بیاید اما طنزی تلخ…
آدرس وبلاگ نویسنده https://saba66.kowsarblog.ir/
آخرین نظرات